måndag 3 november 2008

nu har jag tagit tjuren vid hornen

ja nu har jag startat en blogg som förhoppningsvis ska få mig motiverad att göra mig av med ca 25 kilo wow vad det lät mycket men jag ska tänka smått nu ett kilo mindre för varje gång någon gång ska jag väl lyckas att gå ner tycker man . har just beställt ett detox paket med smått och gott i som jag ska prova så får vi se hoppas att det kommer hem fort bara så jag inte hinner tappa modet så kickstartar jag med det . om det finns någon med erfarenhet av lyckad vikt minskning eller någon sugen peppare för det behövs så hör gärna av er allt är välkommet . .......